stiahnuť (1)

Odvážné plány do budúcnosti

Hlavný predstaviteľ leteckej spoločnosti uviedol, že tieto dve letecké spoločnosti sa budú zameriavať predovšetkým na sieť spojení v rámci Európy, pričom budú obsluhovať krátke až stredné trasy hlavne s modernými lietadlami s nízkym environmentálnym dopadom.

Wizz Air je momentálne medzi prvými desiatimi leteckými spoločnosťami v Európe s 45 miliónmi prepravených pasažierov, 8 000 zamestnancami a priemerne 900 letmi denne.

Podmienky pre čoraz významnejšiu prítomnosť v Taliansku sú pripravené. Wizz Air už má v Taliansku 5 operatívnych základní (Rím Fiumicino, Miláno Malpensa, Benátky, Catania a Neapol) a minulý rok prepravila cez 12 miliónov pasažierov.

Wizz Air plánuje prevádzkovať nové lietadlá Airbus A321 XI-Rs (objednala 47 lietadiel) s kapacitou 239 miest, ktoré by mohli obsluhovať mnoho vnútroštátnych a intra-európskych trás.

Pri predstavovaní stratégií pre nasledujúce roky v Budapešti Varadi uviedol: „Práve vďaka zaradeniu týchto nových lietadiel do flotily bude Wizz Air môcť pokračovať vo svojom rozvojovom pláne.“

„Nebude sa však zameriavať na transatlantické trasy smerom do štátov, ale skôr na trasy smerom na Stredný východ, Áziu, Indiu a Afriku, ktoré predstavujú trhy s veľkým potenciálom.“

Samozrejme, hlavným záujmom zostáva Európa a všetky hlavné intra-európske trasy, na ktorých Wizz Air očakáva, že bude schopná súťažiť s Ryanairom, hlavným konkurentom, s ktorým si bude deliť rastúce podiely na trhu. To všetko, ako sám Varadi objasnil, je „bez akvizícií, ale prostredníctvom konsolidácie svojej flotily a primeraného posilnenia pracovných síl.“

Ostatné články